Przychodnia MILOWICE Sp. z o.o.
ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 14C
41-203 Sosnowiec
tel. centrala: (32) 363 08 50
e-mail: zozmilowice@poczta.onet.pl
poniedziałek-piątek – 7:00-18:00
Przychodnia MILOWICE Sp. z o.o.
ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 14C
41-203 Sosnowiec
tel. centrala: (32) 363 08 50
e-mail: zozmilowice@poczta.onet.pl
poniedziałek-piątek – 7:00-18:00
Sp. z o.o.
Sp. z o.o.
Przychodnia MILOWICE Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://przychodniamilowice.pl.
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Tomasza Kaczmarczyka — mejlowo adm.t.kaczmarczyk@przychodniamilowice.pl lub telefonicznie 504 101 710 (SMS).
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
mejl: zozmilowice@poczta.onet.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Do budynku prowadzi jedno wejście dostępne dla pacjentów. Drzwi wejściowe znajdują się na poziomie zerowym. W holu głównym, po prawej stronie od wejścia, mieści się portiernia oraz winda umożliwiająca osobom niepełnosprawnym dostęp do wszystkich kondygnacji budynku.
Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na I piętrze po lewej stronie windy.
Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W przychodni nie ma pętli indukcyjnych.
W przychodni jest zatrudniona osoba posiadająca wiedzę z zakresu języka migowego.
W budynku nie ma oznaczeń kontrastowych, przy poradni okulistycznej znajdują się informacje w druku powiększonym. Winda jest wyposażona w oznaczenia w alfabecie Braille’a.